Reklamacje
2
lata
Zakupiony produkt posiada wadę fabryczną uniemożliwiającą korzystanie z niego? Nie działa? Masz prawo go zareklamować w ciągu 2 lat od daty zakupu.
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie są objęte gwarancją producenta oraz określoną przepisami kodeksu cywilnego rękojmią (czyli odpowiedzialnością sprzedawcy za wady fizyczne lub prawne towaru). W przypadku ujawnienia wady fizycznej w zakupionym produkcie masz prawo (na podstawie dowodu zakupu – paragonu/faktury) do bezpłatnego naprawienia towaru, wymiany towaru na nowy lub zwrotu gotówki.
PAMIĘTAJ! Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne lub wynikające z niewłaściwego użytkowania produktu, a także naturalne zużycie.
Zwroty
14
dni
Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Nie ma problemu. Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Zwrócimy pieniądze na Twoje konto bankowe w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwróconego przez Ciebie towaru.
JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ/zwrot?
1. Wypełnij zamieszczony formularz zwrotu towaru. Jeśli reklamujesz produkt dokładnie opisz, gdzie znajduje się wada, kiedy i w jaki sposób się ujawniła.
2. Zapakuj towar i wyślij wraz z dowodem zakupu na adres:
Rowear.pl
ul. św. Barbary 44/12
42-226 Częstochowa
PAMIĘTAJ! Produkt, który reklamujesz musi dotrzeć do nas czysty i w dobrze zabezpieczonym przed uszkodzeniami pudełku.
Nie odbieramy reklamacji z paczkomatów. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
3. Ustosunkujemy się do zgłoszenia reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania zgłoszenia.
Masz pytania? Napisz do nas: reklamacje@rowear.pl lub zadzwoń: +48 516 484 512